J. Walter Thompson maakt ŠKODA Belgischer dan ooit

 
  Na een eerste campagne van Škoda onder het motto 'Škoda. Made for Belgium' in september 2016 neemt J. Walter Thompson de draad weer op. Het automerk speelt graag in op de eigenaardigheden en de behoeften van de Belgen. Deze keer worden twee modellen uit het gamma naar voren geschoven om de geschiktheid voor de Belgische markt aan te tonen. De eer valt te beurt aan de Octavia en an de SUV Kodiaq.
 Na een eerste campagne van Škoda onder het motto 'Škoda. Made for Belgium' in september 2016 neemt J. Walter Thompson de draad weer op. Het automerk speelt graag in op de eigenaardigheden en de behoeften van de Belgen. Deze keer worden twee modellen uit het gamma naar voren geschoven om de geschiktheid voor de Belgische markt aan te tonen. De eer valt te beurt aan de Octavia en an de SUV Kodiaq.
De campagne wordt uitgerold op radio en televisie, affiches, via contentmarketing en uiteraard ook in de digitale wereld. En alweer ontbreekt niet een leuk vleugje humor..
 - CONTENT CREATOR - THE CREW- About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […] 
 - Strategic Director - Wavemakers- Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […] 
 - Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)- APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […] 
 - Corporate PR Account Manager Walkie Talkie- WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […] 


