Na een eerste campagne van Škoda onder het motto 'Škoda. Made for Belgium' in september 2016 neemt J. Walter Thompson de draad weer op. Het automerk speelt graag in op de eigenaardigheden en de behoeften van de Belgen. Deze keer worden twee modellen uit het gamma naar voren geschoven om de geschiktheid voor de Belgische markt aan te tonen. De eer valt te beurt aan de Octavia en an de SUV Kodiaq.
De campagne wordt uitgerold op radio en televisie, affiches, via contentmarketing en uiteraard ook in de digitale wereld. En alweer ontbreekt niet een leuk vleugje humor..
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]