J. Walter Thompson maakt ŠKODA Belgischer dan ooit

Na een eerste campagne van Škoda onder het motto 'Škoda. Made for Belgium' in september 2016 neemt J. Walter Thompson de draad weer op. Het automerk speelt graag in op de eigenaardigheden en de behoeften van de Belgen. Deze keer worden twee modellen uit het gamma naar voren geschoven om de geschiktheid voor de Belgische markt aan te tonen. De eer valt te beurt aan de Octavia en an de SUV Kodiaq.
De campagne wordt uitgerold op radio en televisie, affiches, via contentmarketing en uiteraard ook in de digitale wereld. En alweer ontbreekt niet een leuk vleugje humor..
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]