J. Walter Thompson neemt het op voor vrouwen

J. Walter Thompson springt opnieuw in de bres voor vrouwen. Na de campagne in maart vorig jaar, toen in het kader van Internationale Vrouwendag, zegt het bureau ook dit jaar stop tegen beledigingen aan het adres van vrouwen. Boetes voor seksistische beledigingen in openbare ruimtes zijn aanzienlijk. Maar een besef van de reikwijdte van deze daden is onmetelijk. Daarom lanceert J. Walter Thompson zijn nieuwe campagne ‘Touche pas à ma Pote’. De campagne heeft als enige doel deze uitlatingen te banaliseren en hun impact te benadrukken.
Credits
Client: TPAMP (Touche pas à ma pote)
Contact: Béa Ercolini, Pauline Pourtois
Agency: J. Walter Thompson BRUSSELS
Creative Director: Xavier Bouillon
Creation: Yves Cwajgenbaum
Rudy Yagiz Ekren, Renaud Lavency
Photography: Nathalie Gabay
Account Director: Olivia Gathy
Graphic Designer: Pierre Modave
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]