J. Walter Thompson springt opnieuw in de bres voor vrouwen. Na de campagne in maart vorig jaar, toen in het kader van Internationale Vrouwendag, zegt het bureau ook dit jaar stop tegen beledigingen aan het adres van vrouwen. Boetes voor seksistische beledigingen in openbare ruimtes zijn aanzienlijk. Maar een besef van de reikwijdte van deze daden is onmetelijk. Daarom lanceert J. Walter Thompson zijn nieuwe campagne ‘Touche pas à ma Pote’. De campagne heeft als enige doel deze uitlatingen te banaliseren en hun impact te benadrukken.
Credits
Client: TPAMP (Touche pas à ma pote)
Contact: Béa Ercolini, Pauline Pourtois
Agency: J. Walter Thompson BRUSSELS
Creative Director: Xavier Bouillon
Creation: Yves Cwajgenbaum
Rudy Yagiz Ekren, Renaud Lavency
Photography: Nathalie Gabay
Account Director: Olivia Gathy
Graphic Designer: Pierre Modave
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]