J. Walter Thompson voert campagne om de condooms van het merk Preventor Super Duper te promoten. Het bureau rolt de campagne momenteel online en op sociale media maar ook out-of-home uit. De campagne voert een hardrockband op onder het motto 'Increase the volume of your love'. Hun prestaties werden al meer dan 17.000 keer bekeken. De beelden werden daarnaast binnen de drie dagen meer dan 200 keer gedeeld. De campagne rekent op buzz voor verdere verspreiding in haar thuismarkten in Colombia, Ecuador en Nicaragua.
Preventor Super Duper is een merk van Remed Pharma, een nieuwe klant van J. Walter Thomson. Het merk wordt in ons land alleen via White Night verkocht. Remed Pharma verkoopt ook Love Condoms, maar het budget daarvoor zit bij BBDO.
Credits
Advertised brand: Preventor (Remed Pharma)
Client: Géraldine Wirtz
Advert title(s): Hard rockers
Advertising Agency: J. Walter Thompson Brussels / Belgium
Art Director: Dries Floridor
Production company: Fouya Production
Director & photographer: Pierre Pironet
Retouching: Sylvain Payelle
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]