J. Walter Thompson bonkt op de deur voor Preventor

J. Walter Thompson voert campagne om de condooms van het merk Preventor Super Duper te promoten. Het bureau rolt de campagne momenteel online en op sociale media maar ook out-of-home uit. De campagne voert een hardrockband op onder het motto 'Increase the volume of your love'. Hun prestaties werden al meer dan 17.000 keer bekeken. De beelden werden daarnaast binnen de drie dagen meer dan 200 keer gedeeld. De campagne rekent op buzz voor verdere verspreiding in haar thuismarkten in Colombia, Ecuador en Nicaragua.
Preventor Super Duper is een merk van Remed Pharma, een nieuwe klant van J. Walter Thomson. Het merk wordt in ons land alleen via White Night verkocht. Remed Pharma verkoopt ook Love Condoms, maar het budget daarvoor zit bij BBDO.
Credits
Advertised brand: Preventor (Remed Pharma)
Client: Géraldine Wirtz
Advert title(s): Hard rockers
Advertising Agency: J. Walter Thompson Brussels / Belgium
Art Director: Dries Floridor
Production company: Fouya Production
Director & photographer: Pierre Pironet
Retouching: Sylvain Payelle
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]