


De toon is met opzet provocatief. Wedden op menselijk leed is zonder enige twijfel verschrikkelijk. Deze aanpak toont de confrontatie tussen de twee realiteiten die naast mekaar zullen bestaan gedurende de WK-weken: de realiteit van mensen die andere mensen behandelen als handelswaar, als pasmunt voor eigen winst. Samengevat is deze campagne een uitnodiging om tijdens het WK niet enkel met hart en ziel te supporteren, maar ook met het verstand. En om nee te zeggen tegen elke vorm van misbruik.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]