J. Walter Thompson ten strijde tegen mensenhandel

J. Walter Thompson werkte een campagne uit voor Samilia Foundation, “Bet4Life”, met de steun van de Koninklijke Belgische Voetbalbond en de Franse Gemeenschap. De Samilia Foundation is een in Brussel gevestigde ngo die sinds 2007 strijdt tegen alle vormen van mensenhandel. Mensenhandel is een hedendaagse vorm van slavernij, die alomtegenwoordig is: in de steden waar we leven, in de dingen die we kopen. Samen kunnen we een einde stellen aan deze uitbuiting van kwetsbare groepen. Mensen zijn geen handelswaar!

De toon is met opzet provocatief. Wedden op menselijk leed is zonder enige twijfel verschrikkelijk. Deze aanpak toont de confrontatie tussen de twee realiteiten die naast mekaar zullen bestaan gedurende de WK-weken: de realiteit van mensen die andere mensen behandelen als handelswaar, als pasmunt voor eigen winst. Samengevat is deze campagne een uitnodiging om tijdens het WK niet enkel met hart en ziel te supporteren, maar ook met het verstand. En om nee te zeggen tegen elke vorm van misbruik.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


