J. Walter Thompson ten strijde tegen mensenhandel
De toon is met opzet provocatief. Wedden op menselijk leed is zonder enige twijfel verschrikkelijk. Deze aanpak toont de confrontatie tussen de twee realiteiten die naast mekaar zullen bestaan gedurende de WK-weken: de realiteit van mensen die andere mensen behandelen als handelswaar, als pasmunt voor eigen winst. Samengevat is deze campagne een uitnodiging om tijdens het WK niet enkel met hart en ziel te supporteren, maar ook met het verstand. En om nee te zeggen tegen elke vorm van misbruik.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]