Jacques Grundland verlaat na 27 jaar Leo Burnett, het bureau waar hij opklom tot creative director voor de PMI merken, één van de historische klanten van het bureau. Gedurende meer dan 20 jaar werkte hij op internationale projecten.
« We wensen Jacques te bedanken voor zijn professionalisme en loyaliteit, doorheen de vele fases die Leo Burnett tijdens zijn aanwezigheid gekend heeft. Jacques is steeds een stabiele factor geweest, op wiens kennis de klant en medewerkers steeds konden bouwen. Op die manier heeft hij het mee mogelijk gemaakt dat Leo Burnett bleef evolueren en bouwde hij mee aan het succes van het agentschap. We wensen hem dan ook al het beste toe voor de toekomst, » aldus Karel Vinck, Chief Digital Brands & Integration bij Publicis One.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]