Jacques Grundland verlaat na 27 jaar Leo Burnett, het bureau waar hij opklom tot creative director voor de PMI merken, één van de historische klanten van het bureau. Gedurende meer dan 20 jaar werkte hij op internationale projecten.
« We wensen Jacques te bedanken voor zijn professionalisme en loyaliteit, doorheen de vele fases die Leo Burnett tijdens zijn aanwezigheid gekend heeft. Jacques is steeds een stabiele factor geweest, op wiens kennis de klant en medewerkers steeds konden bouwen. Op die manier heeft hij het mee mogelijk gemaakt dat Leo Burnett bleef evolueren en bouwde hij mee aan het succes van het agentschap. We wensen hem dan ook al het beste toe voor de toekomst, » aldus Karel Vinck, Chief Digital Brands & Integration bij Publicis One.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]