Jacques Grundland verlaat na 27 jaar Leo Burnett, het bureau waar hij opklom tot creative director voor de PMI merken, één van de historische klanten van het bureau. Gedurende meer dan 20 jaar werkte hij op internationale projecten.
« We wensen Jacques te bedanken voor zijn professionalisme en loyaliteit, doorheen de vele fases die Leo Burnett tijdens zijn aanwezigheid gekend heeft. Jacques is steeds een stabiele factor geweest, op wiens kennis de klant en medewerkers steeds konden bouwen. Op die manier heeft hij het mee mogelijk gemaakt dat Leo Burnett bleef evolueren en bouwde hij mee aan het succes van het agentschap. We wensen hem dan ook al het beste toe voor de toekomst, » aldus Karel Vinck, Chief Digital Brands & Integration bij Publicis One.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]