In het ‘Het DNA van Vlaanderen. Wat willen de Vlamingen écht?’ brengen politiek journalist Ivan De Vadder en communicatiespecialist en Callebaut Collective-founding partner Jan Callebaut de waarden en opvattingen van de Vlaming in kaart en schetsen ze een beeld van hoe Vlaanderen is veranderd op tien jaar tijd.
In deze crisistijden is het meer dan ooit cruciaal om als aanbieder te begrijpen wat jouw klant bezighoudt, wat hij belangrijk vindt. Immers heeft jouw klant verwachtingen en verlangens. Alleen door daarop een antwoord te bieden, kan je de consument overtuigen. Verlies je jouw klant uit het oog, dan hij jou ook. Dat werd voor de klassieke Vlaamse politieke partijen afgelopen jaren pijnlijk duidelijk. Evenzeer als een bedrijf met producten en diensten hebben de politieke partijen een klant die zij moeten overtuigen om voor hen te kiezen. Cruciaal is dan ook om te doorgronden waar de Vlaming van wakker ligt, welke instellingen hij vertrouwt, welke waarden en overtuigingen hij heeft én daarop in te spelen. Vlaamse politieke partijen die datgene wat de Vlaming écht wil de afgelopen tien jaar uit het oog verloren, hebben vandaag dan ook aanzienlijk aan marktaandeel ingeboet.
‘Het DNA van Vlaanderen. Wat willen de Vlamingen écht?’ verschijnt op dinsdag 12 mei bij Uitgeverij Vrijdag.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]