Jan Callebaut en Ivan De Vader over het DNA van Vlaanderen

In het ‘Het DNA van Vlaanderen. Wat willen de Vlamingen écht?’ brengen politiek journalist Ivan De Vadder en communicatiespecialist en Callebaut Collective-founding partner Jan Callebaut de waarden en opvattingen van de Vlaming in kaart en schetsen ze een beeld van hoe Vlaanderen is veranderd op tien jaar tijd.
In deze crisistijden is het meer dan ooit cruciaal om als aanbieder te begrijpen wat jouw klant bezighoudt, wat hij belangrijk vindt. Immers heeft jouw klant verwachtingen en verlangens. Alleen door daarop een antwoord te bieden, kan je de consument overtuigen. Verlies je jouw klant uit het oog, dan hij jou ook. Dat werd voor de klassieke Vlaamse politieke partijen afgelopen jaren pijnlijk duidelijk. Evenzeer als een bedrijf met producten en diensten hebben de politieke partijen een klant die zij moeten overtuigen om voor hen te kiezen. Cruciaal is dan ook om te doorgronden waar de Vlaming van wakker ligt, welke instellingen hij vertrouwt, welke waarden en overtuigingen hij heeft én daarop in te spelen. Vlaamse politieke partijen die datgene wat de Vlaming écht wil de afgelopen tien jaar uit het oog verloren, hebben vandaag dan ook aanzienlijk aan marktaandeel ingeboet.
‘Het DNA van Vlaanderen. Wat willen de Vlamingen écht?’ verschijnt op dinsdag 12 mei bij Uitgeverij Vrijdag.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]