Jan Callebaut (Geraardsbergen, 8 november 1955), een van Vlaanderens meest bekende merkenstrategen en -adviseurs, is overleden. Callebaut vertrok altijd vanuit research. Zo was hij mede-oprichter van Censydiam, dat later een deel werd van IPSOS. Later volgden Callebaut & Co, Why5Reserach en, de voorbije jaren, Callebaut Collective. Hij schreef ook tal van boeken, zoals The Naked Consumer en, in samenwerking met Ivan De Vadder, Het DNA van Vlaanderen.
Jan Callebaut adviseerde tal van grote merken. Bekend is ook zijn werk voor de VRT en voor enkele politici, onder wie Yves Leterme. Hij overleed op 31 augustus in Aalst.
Een interview met Jan Callebaut leest u in ons PUB Magazine van 2014.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]