Jan Callebaut is overleden

Jan Callebaut (Geraardsbergen, 8 november 1955), een van Vlaanderens meest bekende merkenstrategen en -adviseurs, is overleden. Callebaut vertrok altijd vanuit research. Zo was hij mede-oprichter van Censydiam, dat later een deel werd van IPSOS. Later volgden Callebaut & Co, Why5Reserach en, de voorbije jaren, Callebaut Collective. Hij schreef ook tal van boeken, zoals The Naked Consumer en, in samenwerking met Ivan De Vadder, Het DNA van Vlaanderen.
Jan Callebaut adviseerde tal van grote merken. Bekend is ook zijn werk voor de VRT en voor enkele politici, onder wie Yves Leterme. Hij overleed op 31 augustus in Aalst.
Een interview met Jan Callebaut leest u in ons PUB Magazine van 2014.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]