Jan Callebaut (Geraardsbergen, 8 november 1955), een van Vlaanderens meest bekende merkenstrategen en -adviseurs, is overleden. Callebaut vertrok altijd vanuit research. Zo was hij mede-oprichter van Censydiam, dat later een deel werd van IPSOS. Later volgden Callebaut & Co, Why5Reserach en, de voorbije jaren, Callebaut Collective. Hij schreef ook tal van boeken, zoals The Naked Consumer en, in samenwerking met Ivan De Vadder, Het DNA van Vlaanderen.
Jan Callebaut adviseerde tal van grote merken. Bekend is ook zijn werk voor de VRT en voor enkele politici, onder wie Yves Leterme. Hij overleed op 31 augustus in Aalst.
Een interview met Jan Callebaut leest u in ons PUB Magazine van 2014.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]