Jan Dejonghe is creative director bij BBDO Brussels. PUB Magazine vroeg hem naar enkele van zijn favoriete campagnes. Zijn reactie? “Vermits ik al wat ouder ben haal ik wat campagnes van vroeger onder het stof, waarvan ik hoop dat de jongere generatie ze nooit vergeet. Voordeel is ook dat het dan gewoon commercials zijn, want die casemovies, die kijkt toch niemand uit. Dus ik hou het kort en als tegenprestatie zet u uw klank even aan en/of uw headset."
Een eerste campagne: eentje uit 2000, van Leo Burnett Chicago voor Disney.
Toelichting van Jan Dejonghe: "Een echte reclame-‘film’, die nu wel wat lang lijkt, bijzonder herkenbaar, waar ik ooit het meeste kippenvel van kreeg. Hoe inpakken met enkel dialoog en acting?"
Over de andere favoriete campagnes van Jan Dejonghe leest u meer in PUB Magazine.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]