Jan Dejonghe over opmerkelijke campagnes

Jan Dejonghe is creative director bij BBDO Brussels. PUB Magazine vroeg hem naar enkele van zijn favoriete campagnes. Zijn reactie? “Vermits ik al wat ouder ben haal ik wat campagnes van vroeger onder het stof, waarvan ik hoop dat de jongere generatie ze nooit vergeet. Voordeel is ook dat het dan gewoon commercials zijn, want die casemovies, die kijkt toch niemand uit. Dus ik hou het kort en als tegenprestatie zet u uw klank even aan en/of uw headset."
Een eerste campagne: eentje uit 2000, van Leo Burnett Chicago voor Disney.
Toelichting van Jan Dejonghe: "Een echte reclame-‘film’, die nu wel wat lang lijkt, bijzonder herkenbaar, waar ik ooit het meeste kippenvel van kreeg. Hoe inpakken met enkel dialoog en acting?"
Over de andere favoriete campagnes van Jan Dejonghe leest u meer in PUB Magazine.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]