Jan Lammens versterkt DDB Brussels

News / People

no-2Na de komst van Dieter Riemaeker en Nick Moors treedt nu ook Jan Lammens toe tot de strategische afdeling van DDB Brussels. Jan Lammens werkte eerder als creative copywriter bij Quick Brown Foxes en strategic consultant bij Brandhome en bewees zichzelf al op klanten als Eneco, AG Insurance en Brussels Airport.

Lammens combineerde in het verleden strategie, concept en copywriting. Hij is gepassioneerd door het hele proces: van strategie tot creatie en dat levert een uniek profiel op. Dieter Riemaeker, head of strategy bij DDB Brussels, legt uit: “Met zijn ervaring als Creative Copywriter én Strategic Consultant is Jan de ideale mix die we nodig hebben. Bij DDB Brussels zien wij strategie als de onmisbare schakel tussen creatie en de business van onze klanten. Jan is dus dé perfecte kandidaat om te helpen bij het ontwikkelen van creatieve campagnes vertrekkende vanuit relevante, menselijke inzichten.”Of om het mooier samen te vatten: DDB Brussels beschikt voortaan terug over een complementair en getalenteerd strategisch team. Onder leiding van Dieter Riemaeker staan Nick Moors en Jan Lammens in voor de creatie van het merkverhaal. Met Maarten De Neve als CRM- en dataspecialist en Naïm Baddich als head of innovation hebben ze de expertise in huis om verhalen op zo’n efficiënt en relevant mogelijke manier te vertellen in ieder touchpoint.