Jan Schoofs in jury Future Lions

Jan Schoofs, creatief bij FamousGrey, maakt dit jaar deel uit van de jury voor de Future Lions. Dat is een prestigieuze en wereldwijde competitie voor jonge creatieven, georganiseerd door Cannes Lions en AKQA.
Dit jaar krijgen deelnemers de kans om te werken op een mooie briefing voor Spotify. De vier winnende ideeën worden voorgesteld op Spotify Beach, tijdens het Cannes Lions Festival in juni. Elk winnend team krijgt daarbij een begeerde Future Lions Trophy. De Grand Prix-winnaars krijgen bovendien de kans om hun idee ook effectief uit te voeren, samen met AKQA en Spotify.
In 2023 namen 525 scholen uit meer 89 landen deel aan de competitie. Meer info vind je op www.futurelions.com.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]