JBC en Gers Pardoel gaan voor meer echtheid met BeContent

Gers Pardoel slaat de handen in elkaar met JBC, waar hij zijn eigen kledingcollectie krijgt. Met de limited collectie wil de zanger kinderen inspireren om zichzelf te blijven en te zijn wie ze echt zijn. BeContent bedacht het concept voor de omnichannel campagne.
De campagne werd gelanceerd op social media en gecommuniceerd op de JBC-website. Deze week wordt de kids collectie officieel gelanceerd met een nieuwe campagnevideo die versterkt wordt met een blog, magazine, nieuwsbrief en social media posts. “Ik was bij het hele ontwerpproces betrokken,” vertelt Gers Pardoel. “Het moest een unieke collectie zijn, en het moest iets zijn waar ik zelf van hield. Ik wou een collectie die mijn eigen verhaal vertelde en die gaat over wat echt zijn voor mij betekent. Het maakt niet uit wat je doet, je kan alles doen, zolang je maar jezelf blijft. Hiermee hoop ik op meer echtheid en minder pesten bij kinderen. Ik ben echt trots op wat we met het team hebben neergezet.”
Karen Vandenbossche, managing partner van BeContent, besluit: “Ook deze campagne sluit volledig aan bij het positief empoweren van kinderen, een missie waar JBC helemaal achter staat.” BeContent is een full-service content marketing agency met specialisatie in de lifestyle sector. Naast hun kantoren in het centrum van Mechelen hebben ze ook een eigen BrandLab, een creatieve ruimte van 300 m2. Hier organiseren ze shoots voor mode-, food- en lifestylemerken, en events voor influencers, klanten en pers.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]