JCDecaux en Clear Channel stellen jury OOH Kings Awards voor
Met trots, zoals dat heet, stellen Clear Channel en JCDecaux hun jury van experten voor afkomstig van creatieve en mediabureaus, OOH-specialisten en adverteerders die de inzendingen voor de OOH Kings Awards zullen beoordelen. Ter herinnering: de OOH Kings bekronen OOH-campagnes die tussen 1 januari en 31 december 2015 geafficheerd worden, en deze binnen drie categorieën: Creativity, Planning en Efficiency.
Mediabureaus zullen door Christine Brone, managing director bij Phd Media en François Chaudoir, CEO van Space, vertegenwoordigd worden. Naast hen, aan adverteerderskant, zullen Corinne Verstraete, connections manager BNFL bij AB Inbev en Miguel Aguza, country external communication manager bij Ikea, aanwezig zijn. Bij de creatieve bureaus zal de jury de eer hebben om Katrien Bottez, executive creative director bij Famous en Koenraad Lefever, creative director bij Duval Guillaume, te verwelkomen. Jos Van Campenhout, managing partner bij PTOC, zal deze jury van zeven personen met zijn expertise en zijn grote ervaring in de OOH-sector vervolledigen.
Het voorzitterschap van de jury zal door drie duo’s van voorzitters volgens hun expertisedomein waargenomen worden:
- Kings of Creativity - Katrien Bottez en Koenraad Lefever.
- Kings of Planning - Christine Brone en François Chaudoir.
- Kings of Efficiency - Corinne Verstraete en Miguel Aguza.
De jury zal midden januari 2016 de inzendingen voor ‘Kings of Creativity’ evalueren. Vervolgens zullen ze midden maart 2016 voor de ‘Kings of Planning’ en ‘Kings of Efficiency’ bijeenkomen. De Kings of Creativity worden op 28 januari tijdens de Merit Awards uitgereikt. De uitreiking van Kings of Planning en Kings of Efficiency vinden plaats op 14 april tijdens de OOH Summit.
Reglement en inschrijvingen op: www.oohkings.be. En volg de bekroningen via Twitter: @oohkings.