JCDecaux en S4M, specialist in drive-to-store, gaan een wereldwijd partnerschap aan. Dat biedt merken voortaan de mogelijkheid om drive-to-storecampagnes tegelijk aan te kopen op de OOH-netwerken van JCDecaux en via het mobiele netwerk van S4M. Door deze twee media te combineren, zouden merken kunnen mikken op pertinente plaatsingen in de buurt van hun winkels en meer prospects kunnen bereiken dan met één medium. De drive-to-store functies van S4M maken het ook mogelijk om de bezoekersaantallen gegenereerd door OOH- en mobiele campagnes gemakkelijker te meten. Het aanbod zal beschikbaar zijn in acht markten, waaronder ook in België.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]