JCDecaux en Villo stimuleren zachte mobiliteit

Er zitten hoge concentraties fijnstof in de lucht, en daar wil JCDecaux iets aan doen. De specialist in out-of-home reclame wil zijn deelfietsensysteem Villo extra in de kijker zetten en maakt daarom ééndagtickets gratis op vrijdag 25 maart en zaterdag 26 maart. “We willen mensen hiermee aansporen om het gebruik van de auto tijdens deze twee dagen te vermijden en in de plaats te kiezen voor zachte mobiliteit,” klinkt het.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





