JCDecaux en Villo stimuleren zachte mobiliteit

Er zitten hoge concentraties fijnstof in de lucht, en daar wil JCDecaux iets aan doen. De specialist in out-of-home reclame wil zijn deelfietsensysteem Villo extra in de kijker zetten en maakt daarom ééndagtickets gratis op vrijdag 25 maart en zaterdag 26 maart. “We willen mensen hiermee aansporen om het gebruik van de auto tijdens deze twee dagen te vermijden en in de plaats te kiezen voor zachte mobiliteit,” klinkt het.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]