JCDecaux Frankrijk gaat België achterna



JCDecaux maakt bekend dat het in Frankrijk een nieuw portaal lanceert. Easyway, gewijd aan de verkoop van advertentieruimte op lange termijn, werd ontworpen om adverteerders een overzicht te geven van alle mogelijke JCDecaux sites in Frankrijk. In slechts enkele klikken kan een adverteerder of zijn bureau via geolocalisatie de meest geschikte locatie vinden en zijn campagne virtueel simuleren.
In november vorig jaar maakte JCDecaux in ons land nog iets gelijkaardigs bekend, de lancering van het platform mijnaffiche: een website die JCDecaux ter beschikking stelt aan lokale adverteerders die willen adverteren met een Out Of Home-campagne op 2m² stadsmeubilair. Ook via dat platform kunnen adverteerders de gewenste borden kiezen binnen de beschikbare locaties. Hoewel het niet helemaal hetzelfde is - Easyway focust namelijk vooral op langeduurcampagnes en in ons land kan je via het platform ook rechtstreeks aankopen -, is het opzicht gelijkaardig: één of enkele locaties vinden in de nabijheid van bijvoorbeeld een verkooppunt.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



