JCDecaux lanceert automatic buying voor lokale reclame

www.mijnaffiche.be is de nieuwe website die JCDecaux ter beschikking stelt aan lokale adverteerders die willen adverteren met een Out Of Home-campagne op 2m² stadsmeubilair. "Deze nieuwe tool is heel gebruiksvriendelijk en werkt als een echte webshop dankzij betaling met kredietkaart," zo zegt men trots bij JCDecaux.
Deze website geeft toegang aan lokale adverteerders, zoals de sleutelmaker, de verwarmingsmonteur, de kapper of de organisator van een lokaal evenement. Zelfs particulieren kunnen er gebruik van maken. Een 2m² kan immers een originele manier zijn om iemand gelukkige verjaardag te wensen of zelfs om je geliefde ten huwelijk te vragen. De webshop is intuïtief. Adverteerders kunnen de gewenste borden kiezen en op de kaart visualiseren. Ze moeten alleen maar de naam van de stad, postcode of naam van een straat in de zoekfunctie toevoegen. Een gedetailleerde kaart zal automatisch alle beschikbare locaties tonen. Daarna zal de lokale adverteerder een periode plannen van één tot zeven weken, voor één of meerdere locaties, een upload van zijn campagnebeeld doen of zijn creatie ontwikkelen dankzij een geïntegreerde ‘Designer Tool’ en tot slot online betalen met zijn kredietkaart. JCDecaux zorgt voor productie, plaatsing en het verwijderen van de affiche, en de verantwoordelijkheid voor dit project ligt bij Nancy Franken, regional sales director.
U kunt deze nieuwe tool zelf ontdekken via www.mijnaffiche.be en de Facebookpagina liken...
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]