JCDecaux maakt bekend dat het in Frankrijk een nieuw portaal lanceert. Easyway, gewijd aan de verkoop van advertentieruimte op lange termijn, werd ontworpen om adverteerders een overzicht te geven van alle mogelijke JCDecaux sites in Frankrijk. In slechts enkele klikken kan een adverteerder of zijn bureau via geolocalisatie de meest geschikte locatie vinden en zijn campagne virtueel simuleren.
In november vorig jaar maakte JCDecaux in ons land nog iets gelijkaardigs bekend, de lancering van het platform mijnaffiche: een website die JCDecaux ter beschikking stelt aan lokale adverteerders die willen adverteren met een Out Of Home-campagne op 2m² stadsmeubilair. Ook via dat platform kunnen adverteerders de gewenste borden kiezen binnen de beschikbare locaties. Hoewel het niet helemaal hetzelfde is - Easyway focust namelijk vooral op langeduurcampagnes en in ons land kan je via het platform ook rechtstreeks aankopen -, is het opzicht gelijkaardig: één of enkele locaties vinden in de nabijheid van bijvoorbeeld een verkooppunt.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]