JCDecaux haalt dollars uit Dallas binnen

Dallas Fort Worth

Media / News

Dallas Fort Worth

JCDecaux heeft een tienjarig contract afgesloten voor de reclame- en sponsoringconcessie van de internationale luchthaven van Dallas Fort Worth. Het omvat 7 % van de digitale reclameborden, waaronder een netwerk van digitale schermen van 70 duim, spectaculaire hd-videomuren en interactieve gidsen in de bagageruimtes. "Wij zijn heel erg blij Dallas Fort Worth aan ons portfolio van grote internationale luchthavens in de VS en in de wereld te mogen toevoegen," verklaart Jean-François Decaux, voorzitter van het uitvoerend comité en co-ceo van JCDecaux. "Dankzij de uitrol van een hoofdzakelijk digitaal programma creëren wij een platform dat aan de spits staat van de technologie, een platform op maat voor deze wereldluchthaven, in lijn met de verwachtingen van de adverteerders. Nadat we twee jaar geleden een gelijkaardig contract afsloten met de internationale luchthaven van Los Angeles, zullen we met dit nieuwe contract onze ontwikkeling kunnen verderzetten op het vlak van sponsoring."

Met meer dan 64 miljoen passagiers in 2015, waaronder bijna 8 miljoen internationale reizigers, is Dallas Fort Worth International de vierde drukste luchthaven van Noord-Amerika - en de tiende op wereldschaal. Het is ook de grootste hub van American Airlines en de belangrijkste hub ter wereld van de alliantie van luchthavenbedrijven Oneworld.