JCDecaux SA kondigde aan dat zijn Iers filiaal, na een aanbesteding, een vijfjarig contract heeft ondertekend voor reclame-abribussen met de National Transport Authority (NTA).
Vanaf 1 januari 2017 zal JCDecaux de reclameconcessie waarnemen en instaan voor het onderhoud van de 1.843 bestaande abribussen. Dankzij dit nieuwe partnerschap met JCDecaux kunnen de adverteerders 80 % van de volwassen bevolking bereiken in de belangrijkste steden en dorpen van Ierland. De Groep zal bovendien ongeveer 500 nieuwe abribussen installeren en onderhouden die de NTA van hen zal kopen terwijl het contract loopt. Dit houdt ook de installatie in van het eerste netwerk van digitale reclameschermen langs de Ierse wegen.
In Ierland baat JCDecaux momenteel het beheerscontract uit voor de publieke infrastructuur van de stad Dublin, met 1.500 fietsen in zelfbediening van de Coca-Cola Zero Dublinbikes, die een groot succes kennen, en ook het informatie- en signalisatiemeubilair. JCDecaux beheert ook het reclamecontract van het tramnetwerk van Dublin, Luas, voor rekening van de Transport Infrastructure Ireland (TII), evenals het grootste bilboardportfolio van het land. Jean-François Decaux, Co-CEO van JCDecaux: "Dit contract voor de reclame-abribussen in Ierland winnen is een belangrijke stap vooruit. We krijgen zo de kans een nationaal digitaal netwerk uit te bouwen om onze adverteerders een grotere zichtbaarheid aan te bieden en hun merkcommunicatie te versterken. Met dit contract wordt JCDecaux marktleider en zal het zijn marktaandeel in out-of-home reclame doen groeien in Ierland. Momenteel bedraagt ons aandeel 7,5 %."
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]
Internationale Marketing Manager - Herock
DE TIJD DAT WERKKLEDING EN VEILIGHEIDSSCHOENEN ALLEEN MAAR FUNCTIONEEL HOEFT TE ZIJN IS […]
Account Executive - Advertype
Hybride (Boortmeerbeek) Fulltime - monday to friday Are you our type? […]