JCDecaux Malls breidt uit met Shopping Basilix

Communication

jcdecaux brussel digitlEén jaar na de lancering van haar Malls-afdeling kondigt JCDecaux de verdere uitbreiding van haar aanbod aan met de toevoeging van een nieuwe shopping: Shopping Basilix. Basilix situeert zich op één van de drukste toegangsassen tot Brussel en is een commerciële zone aan de Noord-West rand van de stad. Grote retailers zoals AS Adventure, MediaMarkt, H&M en Delhaize zijn er gehuisvest.

Julien Staelen, directeur development Malls & Retail bij JCDecaux, vertelt: « We zijn zeer blij deze shopping aan ons mooie aanbod toe te voegen. Basilix beantwoordt perfect aan de verwachtingen van een modern shoppend publiek. In totaal 4 digitale borden zullen op strategische plaatsen geïnstalleerd worden om zo goed mogelijk het publiek te bereiken. Deze toevoeging laat ons toe om ons aanbod nog te versterken op de hoofdstad. »

Met een aanwezigheid in Shopping Basilix is JCDecaux Malls voortaan aanwezig in 26 shoppings met 148 digitale ‘totems’ en 6 grote digitale LED schermen in totaal. Dit netwerk dat homogeen is gespreid over Vlaanderen, Brussel en Wallonië, omvat onder meer de meest gerenommeerde en drukst bezochte shopping centra van België, zoals Docks Bruxsel, alle shoppings van de groep Wereldhave (Genk-Nivelles-Liège-Kortrijk-Tournai-Gent) maar ook de Galeries Toison d’Or in Brussel, Stadsfeestzaal in Antwerpen, Waasland Shopping in Sint-Niklaas en MediaCité in Luik. De eerst spots in Shopping Basilix zijn te zien vanaf dinsdag 7 november.