Niets dan blije gezichten bij JCDecaux Belgium deze week: naar aanleiding van de CIM-studie over outdoorreclame, naar aanleiding van het winnen van de abribusaanbesteding in Ukkel én naar aanleiding van de eerste verjaardag van JCDecaux Malls. In de loop van dat eerste jaar werden meer dan 130.000.000 bezoekers bereikt via de 149 digitale schermen van JCDecaux, verspreid over 25 winkelcentra. "Dankzij deze digitale Out Of Home display-oplossingen komen wekelijks meer dan 2,5 miljoen consumenten rechtstreeks in contact met dynamische en soms interactieve reclamecontent," meldt de outddoorspecialist.
Tot nu toe vertrouwden al meer dan 165 adverteerders op deze nieuwe afdeling van JCDecaux. Winkelcentra zijn immers een rijke indoor-omgeving voor adverteerders, die zich tot een 'ready to buy' publiek kunnen richten. Naast een bevoorrechte indoor-omgeving, met 100% nabijheid tot verkooppunten, zijn winkelcentra ook een 'no stress' zone. En het netwerk breidt nog uit. Eerder dit jaar werden DOCKS BRUXSEL en Rive Gauche (Charleroi) al toegevoegd aan het aanbod van JCDecaux Malls, nu kondigt JCDecaux ook de commercialisering van twee nieuwe communicatieruimten aan: Basilix shopping en The MINT. Deze laatste opent zijn deuren op 15 november in het centrum van Brussel. Dat brengt het netwerk op 27 malls en 154 schermen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]