JCDecaux SA, wereldleider in out-of-home reclame, kondigt aan dat dochteronderneming JCDecaux Latijns-Amerika/Corameq, voor 85% eigendom van JCDecaux SA , de overname heeft afgerond voor 100% van de activiteiten van Outfront Media Inc in Latijns-Amerika. Deze groep is actief op de markt van billboards, reclame op bussen en ook in stadsmeubilair.
Hiermee is JCDecaux voortaan aanwezig met meer dan 62.000 zijden in 12 landen in Latijns-Amerika, en versterkt het bedrijf zijn positie in de drie belangrijkste reclamemarkten in de regio, met name Brazilië, Mexico en Argentinië, alsook in Chili en in Uruguay.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]