JCDecaux rondt overname Outfront af

JCDecaux SA, wereldleider in out-of-home reclame, kondigt aan dat dochteronderneming JCDecaux Latijns-Amerika/Corameq, voor 85% eigendom van JCDecaux SA , de overname heeft afgerond voor 100% van de activiteiten van Outfront Media Inc in Latijns-Amerika. Deze groep is actief op de markt van billboards, reclame op bussen en ook in stadsmeubilair.
Hiermee is JCDecaux voortaan aanwezig met meer dan 62.000 zijden in 12 landen in Latijns-Amerika, en versterkt het bedrijf zijn positie in de drie belangrijkste reclamemarkten in de regio, met name Brazilië, Mexico en Argentinië, alsook in Chili en in Uruguay.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]