JCDecaux SA, wereldleider in out-of-home reclame, kondigt aan dat dochteronderneming JCDecaux Latijns-Amerika/Corameq, voor 85% eigendom van JCDecaux SA , de overname heeft afgerond voor 100% van de activiteiten van Outfront Media Inc in Latijns-Amerika. Deze groep is actief op de markt van billboards, reclame op bussen en ook in stadsmeubilair.
Hiermee is JCDecaux voortaan aanwezig met meer dan 62.000 zijden in 12 landen in Latijns-Amerika, en versterkt het bedrijf zijn positie in de drie belangrijkste reclamemarkten in de regio, met name Brazilië, Mexico en Argentinië, alsook in Chili en in Uruguay.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]
Communication officer bij Tiense Suiker
Tiense Suikerraffinaderij is een referentie in de Belgische voedingsindustrie. Bij ons gaan traditie […]