De grote droefenis over de brand in de Notre-Dame de Paris heeft wat bewogen bij Jean-Claude Decaux. Omdat de oprichter van JCDecaux en zijn familie altijd een groot gevoel van verbondenheid hebben gehad met het erfgoed, heeft de familie besloten om bij te dragen aan de restauratie van het monument; enerzijds via de JCDecaux Holding, anderzijds via JCDecaux SA. De holding zal 20 miljoen euro bijdragen voor de reconstructie, terwijl JCDecaux SA via advertentieruimte nationale en internationale zichtbaarheid zal geven aan de geldinzameling voor de reconstructie.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]