De grote droefenis over de brand in de Notre-Dame de Paris heeft wat bewogen bij Jean-Claude Decaux. Omdat de oprichter van JCDecaux en zijn familie altijd een groot gevoel van verbondenheid hebben gehad met het erfgoed, heeft de familie besloten om bij te dragen aan de restauratie van het monument; enerzijds via de JCDecaux Holding, anderzijds via JCDecaux SA. De holding zal 20 miljoen euro bijdragen voor de reconstructie, terwijl JCDecaux SA via advertentieruimte nationale en internationale zichtbaarheid zal geven aan de geldinzameling voor de reconstructie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]