JCDecaux steunt heropbouw Notre-Dame de Paris

De grote droefenis over de brand in de Notre-Dame de Paris heeft wat bewogen bij Jean-Claude Decaux. Omdat de oprichter van JCDecaux en zijn familie altijd een groot gevoel van verbondenheid hebben gehad met het erfgoed, heeft de familie besloten om bij te dragen aan de restauratie van het monument; enerzijds via de JCDecaux Holding, anderzijds via JCDecaux SA. De holding zal 20 miljoen euro bijdragen voor de reconstructie, terwijl JCDecaux SA via advertentieruimte nationale en internationale zichtbaarheid zal geven aan de geldinzameling voor de reconstructie.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


