JCDecaux steunt heropbouw Notre-Dame de Paris

De grote droefenis over de brand in de Notre-Dame de Paris heeft wat bewogen bij Jean-Claude Decaux. Omdat de oprichter van JCDecaux en zijn familie altijd een groot gevoel van verbondenheid hebben gehad met het erfgoed, heeft de familie besloten om bij te dragen aan de restauratie van het monument; enerzijds via de JCDecaux Holding, anderzijds via JCDecaux SA. De holding zal 20 miljoen euro bijdragen voor de reconstructie, terwijl JCDecaux SA via advertentieruimte nationale en internationale zichtbaarheid zal geven aan de geldinzameling voor de reconstructie.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]