De grote droefenis over de brand in de Notre-Dame de Paris heeft wat bewogen bij Jean-Claude Decaux. Omdat de oprichter van JCDecaux en zijn familie altijd een groot gevoel van verbondenheid hebben gehad met het erfgoed, heeft de familie besloten om bij te dragen aan de restauratie van het monument; enerzijds via de JCDecaux Holding, anderzijds via JCDecaux SA. De holding zal 20 miljoen euro bijdragen voor de reconstructie, terwijl JCDecaux SA via advertentieruimte nationale en internationale zichtbaarheid zal geven aan de geldinzameling voor de reconstructie.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]