De spraakmakende halve finale tussen België en Frankrijk tijdens de wereldbeker voetbal is een uitstekende gelegenheid voor JCDecaux om alle troeven van digital OOH te etaleren. Op 9 juli begonnen de meer dan 500 digitale schermen van JCDecaux in België af te tellen naar het moment waarop de wedstrijd begint.
Met ‘wat doet u morgen/van-avond, c’mon Belgium’ steekt JCDecaux Belgium niet onder stoelen of banken voor de Rode Duivels te supporteren (hoewel een overwinning van de Fransen ook reden tot feesten zou zijn, de wereldwijde Groep JCDecaux is immers van origine Frans). De boodschap is te zien op de digitale schermen in de Brusselse straten, in de Brusselse metro, in 28 shopping malls, op Brussels Airport en voor de ingangen van de Carrefour winkels. Er zijn ook vervolgboodschappen voorzien tot aan de finale...

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




