De spraakmakende halve finale tussen België en Frankrijk tijdens de wereldbeker voetbal is een uitstekende gelegenheid voor JCDecaux om alle troeven van digital OOH te etaleren. Op 9 juli begonnen de meer dan 500 digitale schermen van JCDecaux in België af te tellen naar het moment waarop de wedstrijd begint.
Met ‘wat doet u morgen/van-avond, c’mon Belgium’ steekt JCDecaux Belgium niet onder stoelen of banken voor de Rode Duivels te supporteren (hoewel een overwinning van de Fransen ook reden tot feesten zou zijn, de wereldwijde Groep JCDecaux is immers van origine Frans). De boodschap is te zien op de digitale schermen in de Brusselse straten, in de Brusselse metro, in 28 shopping malls, op Brussels Airport en voor de ingangen van de Carrefour winkels. Er zijn ook vervolgboodschappen voorzien tot aan de finale...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]