Na een succesvolle pitch heeft JCDecaux Luxemburg de bureaus Secondfloor en Sunset Events geselecteerd om de 40-jarige aanwezigheid van het bedrijf in het Groothertogdom Luxemburg te vieren.
Secondfloor heeft een creatieve (D)OOH-campagne ontwikkeld, gericht op zowel B2C als B2B, die de impact en innovatiekracht van JCDecaux en haar merken in Luxemburg gedurende de afgelopen vier decennia onderstreept.
Sunset Events zal een exclusief B2B-evenement organiseren op 17 oktober, waarbij de belangrijkste spelers uit de Luxemburgse reclamemarkt worden samengebracht voor een inspirerende netwerkervaring. Deze strategische samenwerking benadrukt de voortdurende toewijding van JCDecaux aan innovatie en marktleiderschap in de reclame-industrie.
Credits:
Client : JCDecaux
Contacts : V.Colin, J.Delaunoy, T.Houpert, M.Zabala
Agence : secondfloor
Client Lead : Olivier Bialek
CD: Marie-Laure Cliquennois
Creation : R.Erken, Y.Cwajgenbaum
Copy : Y.Cwajgenbaum
Graphic &Motion Design : E.Marchese