JCDecaux verstevigt positie in luchthavenreclame

jcdecaux

Budgets / News

jcdecaux
JCDecaux, de nummer één in out-of-home reclame, heeft contracten binnengehaald voor de exclusieve reclame-exploitatie van twee luchthavens in Brazilië, namelijk de grootste luchthaven van het land, de Brasilia International Airport, en de nieuwste, de Natal International Airport.
Daarmee verruimt JCDecaux zijn luchthavenportefeuille in Brazilië aanzienlijk, waartoe ook al de Rio de Janeiro Galeão International Airport en de internationale luchthaven van Salvador de Bahia Luís Eduardo Magalhães behoorde. JCDecaux heeft daarmee een exclusief, uitgebreid en samenhangend aanbod in handen die twee van de vier grootste luchthavens omvat. Zo bestendigt het bedrijf zijn business model in Zuid-Amerika en verstevigt het zijn positie als wereldleider in luchthavenreclame.
JCDecaux zal binnen het kader van deze twee contracten vooral veel digitale media aanbieden. Het bedrijf zal I-Vision netwerken uitbouwen, LED-schermen installeren binnen de terminals en lichtborden en muurreclame van groot formaat opzetten. Ook de buitenkant krijgt een nieuwe look met omvangrijke communicatiestructuren. De contracten gaan in op 1 november 2015 en gelden voor 12 jaar.