Na 20 jaar trouwe dienst vervangt JCDecaux zijn karakteristieke Prestige Trivision billboards. Zij maken vanaf nu plaats voor nieuwe Prestige-borden met bâches, met een perfecte visuele kwaliteit, die bovendien weerbestendig en ecologischer zijn. De nummer een in out-of-home reclame nodigt zijn partners, alle bureaus en merken uit om samen deze stap te vieren. Ze krijgen de kans om, voor slechts 50 euro, een iconische driehoekige Trivision-strip te verwerven die werd ingezet bij de allerlaatste campagne op deze drager. De opbrengst gaat naar NGO Artsen Zonder Grenzen en JCDecaux verdubbelt nog eens de opbrengst van de verkoop.
Tijd voor een nieuw verhaal dus, met hoog kwalitatieve bâches en Full LED Backlight-technologie. Met 2017 in zicht maken adverteerders al verse plannen die de gloednieuwe Prestige-technologie als troef uitspelen. De borden zijn niet driezijdig, maar wel vier keer beter: 100% share of voice, top visuele prestaties, weerbestendig en ecologischer! Met deze bâches behoren papierafval en chloriden tot het verleden. Het 100% herbruikbare water- en Uv-bestendige materiaal maakt dit mogelijk.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]