JCDecaux vervangt reclamedragers voor goed doel

Media / News

JCDecaux

Na 20 jaar trouwe dienst vervangt JCDecaux zijn karakteristieke Prestige Trivision billboards. Zij maken vanaf nu plaats voor nieuwe Prestige-borden met bâches, met een perfecte visuele kwaliteit, die bovendien weerbestendig en ecologischer zijn. De nummer een in out-of-home reclame nodigt zijn partners, alle bureaus en merken uit om samen deze stap te vieren. Ze krijgen de kans om, voor slechts 50 euro, een iconische driehoekige Trivision-strip te verwerven die werd ingezet bij de allerlaatste campagne op deze drager. De opbrengst gaat naar NGO Artsen Zonder Grenzen en JCDecaux verdubbelt nog eens de opbrengst van de verkoop.

Tijd voor een nieuw verhaal dus, met hoog kwalitatieve bâches en Full LED Backlight-technologie. Met 2017 in zicht maken adverteerders al verse plannen die de gloednieuwe Prestige-technologie als troef uitspelen. De borden zijn niet driezijdig, maar wel vier keer beter: 100% share of voice, top visuele prestaties, weerbestendig en ecologischer! Met deze bâches behoren papierafval en chloriden tot het verleden. Het 100% herbruikbare water- en Uv-bestendige materiaal maakt dit mogelijk.