JCDecaux heeft aangekondigd dat het Customer Relations-departement van Cyclocity, de fietsverhuurdienst van JCDecaux, de 2016 award voor Beste Klantenservice heeft weggekaapt in de categorie 'Individueel Transport'. Met die award haalt de wereldleider in out-of-home reclame erkenning binnen voor de inzet van de zeventig werknemers binnen Cyclocity, dat in 2006 werd opgericht als eerste openbare fietsdeelsysteem in Frankrijk.
"We zijn zeer vereerd met de award voor Beste Klantenservice van het Jaar", vertelt Jean-Charles Decaux, mede-ceo van JCDecaux. "Deze prijs weerspiegelt de inzet en het geweldige werk van de teams van het Cyclocity Customer Relations Departement. Ik wil hen dan ook oprecht bedanken en feliciteren. Deze erkenning getuigt van een succesvolle organisatiestructuur en een uitmuntende service. De hoge standaard die we aanhouden, stuwt onze groei. En dat geldt voor zowel de gebruikers van ons fietsdeelsysteem als de steden waarmee we langlopende partnerships hebben en een vertrouwensband hebben opgebouwd."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]