JCDecaux heeft aangekondigd dat het Customer Relations-departement van Cyclocity, de fietsverhuurdienst van JCDecaux, de 2016 award voor Beste Klantenservice heeft weggekaapt in de categorie 'Individueel Transport'. Met die award haalt de wereldleider in out-of-home reclame erkenning binnen voor de inzet van de zeventig werknemers binnen Cyclocity, dat in 2006 werd opgericht als eerste openbare fietsdeelsysteem in Frankrijk.
"We zijn zeer vereerd met de award voor Beste Klantenservice van het Jaar", vertelt Jean-Charles Decaux, mede-ceo van JCDecaux. "Deze prijs weerspiegelt de inzet en het geweldige werk van de teams van het Cyclocity Customer Relations Departement. Ik wil hen dan ook oprecht bedanken en feliciteren. Deze erkenning getuigt van een succesvolle organisatiestructuur en een uitmuntende service. De hoge standaard die we aanhouden, stuwt onze groei. En dat geldt voor zowel de gebruikers van ons fietsdeelsysteem als de steden waarmee we langlopende partnerships hebben en een vertrouwensband hebben opgebouwd."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]