NGroup verwelkomt een ervaren man aan het hoofd van zijn marketingafdeling. Met meer dan 20 jaar ervaring in reclame en marketing op de teller wordt Jean-Pierre Cremers er de nieuwe marketingdirecteur. Cremers werkt al meer dan tien jaar bij creatieve bureaus, zowel voor lokale als internationale klanten (Electrabel, Unilever...). Gepassioneerd door merken sloeg hij negen jaar geleden een andere weg in: die van Microsoft Advertising. Zijn rol was er om digitaal te integreren in de media-aanpak van adverteerders. Na zijn tijd bij Microsoft en een ervaring binnen een mediabureau rijker, besloot Cremers uiteindelijk te keren naar zijn oorspronkelijke passie: reclame. Hij bekleedde gedurende drie jaar de functie van managing partner bij reclamebureau Silver&Copper, voordat hij in 2021 als zelfstandig adviseur begon.
Met Jean-Pierre Cremers kan NGroup voortaan rekenen op een veelzijdig marketingdirecteur met een sterke expertise op digitaal gebied. Hij volgt daarmee Miguel Aguza op, die de mediagroep verlaat om een nieuwe uitdaging bij Orange aan te gaan.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]