JEP: Geen sterke drank voor after school party


De Jury voor Eerlijke Praktijken (JEP) beraadde zich deze week over drie dossiers. Iemand had een klacht over de sirenes in een radiospotje van Medialaan voor Alloo bij de lokale politie. Geen gevaar voor de verkeersveiligheid, oordeelt de JEP. Evenmin een probleem voor een campagne van Sensoa, die volgens een klager seksistisch zou zijn. De JEP vindt het daarentegen aangewezen dat een Facebook-pagina van Albatross Liquors aangepast moet worden, want niet conform het Alcoholconvenant. Op meerdere punten zelfs. Zo zou 'after school party' kunnen verwijzen naar minderjarige drinkers, en de aangeprezen sterke drank is verboden voor minderjarigen.
Zoals altijd is nog verzet tegen deze beslissingen mogelijk.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



