JEP: Geen sterke drank voor after school party

De Jury voor Eerlijke Praktijken (JEP) beraadde zich deze week over drie dossiers. Iemand had een klacht over de sirenes in een radiospotje van Medialaan voor Alloo bij de lokale politie. Geen gevaar voor de verkeersveiligheid, oordeelt de JEP. Evenmin een probleem voor een campagne van Sensoa, die volgens een klager seksistisch zou zijn. De JEP vindt het daarentegen aangewezen dat een Facebook-pagina van Albatross Liquors aangepast moet worden, want niet conform het Alcoholconvenant. Op meerdere punten zelfs. Zo zou 'after school party' kunnen verwijzen naar minderjarige drinkers, en de aangeprezen sterke drank is verboden voor minderjarigen.
Zoals altijd is nog verzet tegen deze beslissingen mogelijk.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]