Jeroen Niesten studeerde geschiedenis (Leuven) en filmstudies en visuele cultuur (Antwerpen). Hij werkte als gametester voor Nintendo en als social community manager voor het digitale pretpark Wanagogo. En dan lonkte een advertentie van contentmarketingbureau Propaganda in Zaventem. “Men zocht een junior projectcoördinator,” vertelt Jeroen. “Ik wist eigenlijk niet goed wat dat inhield. Ik schreef in mijn vrije tijd recensies over films en games en het ‘omgaan met taal’ trok me aan.”
Omgaan met taal, dat werd een BTB-magazine van Proximus voor chief information officers (CIO’s) en het klantenmagazine van het Onafhankelijk Ziekenfonds (OZ). “Coördinatie, teksten schrijven of nalezen, contacten met layouters en drukkers,” somt Jeroen op.
“De leuke kanten van het werk? Het is een cliché, maar: het samenwerken met mensen. Ik heb heel toffe collega’s. Ik heb nog veel te leren, maar voel me erg gesteund. Een andere leuke kant is dat je aan projecten werkt waarvan je het resultaat ziet. En er is afwisseling, het zijn heel verschillende bladen.”
Een minpunt? “De deadlines! In bepaalde periodes komt alles tegelijk op je af. Zoals net voor Kerst. Dan denk je: heb ik het fout aangepakt? Op andere momenten is er dan weer veel minder stress.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]