De reclameregie van de groep Luxemburger Wort, Regie.lu, trapt het najaar af met de aanwerving van zes nieuwe collega’s, die er de crossmedia-expertise van de commerciële teams moeten versterken. Jérôme Geneste wordt head of marketing & communication. Hij werkte eerder bij Maison Moderne en bij Rossel Advertising. Mélanie Picazo, net terug uit ouderschapsverlof, werkt voortaan als head of business development op interne en externe projecten.
Ook het commerciële team zit niet stil en verwelkomt drie nieuwe talenten. Marilyn Baratto (daarvoor bij Maison Moderne) wordt als sales account manager verantwoordelijk voor de commerciële ontwikkeling van de BtoB-merken van de regie. Alix Bellac en Jeff Karier gaan er de commerciële redactie versterken en zullen voornamelijk op de titels werken van Luxemburger Wort, Imailnews en de magazines die onder hun regie zitten.
Tot slot is er ook een nieuwe medewerker in de marketingafdeling van Regie.lu. Nishan Oth wordt projecthoofd en zal zo enerzijds de commerciële ontwikkeling van culturele producten en afgeleiden voor zijn rekening nemen en anderzijds de promotie van lezersreizen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]