De reclameregie van de groep Luxemburger Wort, Regie.lu, trapt het najaar af met de aanwerving van zes nieuwe collega’s, die er de crossmedia-expertise van de commerciële teams moeten versterken. Jérôme Geneste wordt head of marketing & communication. Hij werkte eerder bij Maison Moderne en bij Rossel Advertising. Mélanie Picazo, net terug uit ouderschapsverlof, werkt voortaan als head of business development op interne en externe projecten.
Ook het commerciële team zit niet stil en verwelkomt drie nieuwe talenten. Marilyn Baratto (daarvoor bij Maison Moderne) wordt als sales account manager verantwoordelijk voor de commerciële ontwikkeling van de BtoB-merken van de regie. Alix Bellac en Jeff Karier gaan er de commerciële redactie versterken en zullen voornamelijk op de titels werken van Luxemburger Wort, Imailnews en de magazines die onder hun regie zitten.
Tot slot is er ook een nieuwe medewerker in de marketingafdeling van Regie.lu. Nishan Oth wordt projecthoofd en zal zo enerzijds de commerciële ontwikkeling van culturele producten en afgeleiden voor zijn rekening nemen en anderzijds de promotie van lezersreizen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]