Jeroom en DDB Brussels lanceren het Warmste Inpakpapier

Crea / News

Jeroom DDB warmste weekDDB Brussels bedacht ook dit jaar het gadget voor ‘de Warmste Week’. Deze kerstperiode zullen de cadeautjes in onze woonkamers er nog beter uitzien dankzij het Warmste Inpakpapier van Jeroom. De opbrengst gaat integraal naar alle goede doelen van de Warmste Week. DDB creëerde een humoristische tv-spot met Jauke het paard in de hoofdrol.
De Warmste Week lanceert trouwens elk jaar een gadget voor alle goede doelen. Zo kent u misschien nog het Vlampinnetje of doet de Jingle Ball van Philippe Geubels ook wel een belletje rinkelen. Dit jaar bedacht DDB Brussels dus het Warmste Inpakpapier, in samenwerking met Jeroom. Hij gaf het inpakpapier vorm en voorzag het van gloeiende lava. Ter aankondiging maakte DDB Brussels een tv-spot om het inpakpapier te promoten. Met als insteek: hoe groter de cadeaus, hoe beter voor alle goede doelen. Want hoe meer rollen je dit jaar nodig hebt voor Kerst en Nieuwjaar, hoe meer er naar de goede doelen van de Warmste Week gaat.DDB Jeroom warmste week
De hoofdrol in de spot werd weggekaapt door Jauke, het paard. Zij werd met vlag en wimpel gekozen voor de job. Jauke is een speciaal getraind paard en stond onder begeleiding van haar baasje. En op vrijdagochtend 30 november pakte Jeroom gewoon de studio van Studio Brussel in. Wil je zelf een rol aanschaffen? Het Warmste Inpakpapier kost 5 euro per rol en is overal verkrijgbaar.

CREDITS
Campaign: Het Warmste Inpakpapier
Client: VRT
Client contacts: Jan Van Biesen, Floris Nieuwdorp, Witse Van Rillaer
Agency: DDB Brussels
Creative Director: Odin Saillé, Dieter De Ridder
Creative team: Jolien Elegeert, Tom Jacobs
Account management: Annelies Nyns, Silvie Erzeel & Margaux Mariens
TV-producer: Erik Van Overloop
Production house: Caviar/Various
Director: Leander Hanssen Jr
Producer Caviar/Various: Jordy Weyers
Design wrapping paper: Jeroom
Actors: Jeroom & Jauke
Horse handler: Daniëlle Meyboom