Jeroom ontwerpt mottige lampen voor Recupel en Mortierbrigade

Crea / News

Na een eerste fase in januari lanceert Mortierbrigade het vervolg op zijn campagne voor Recupel. In een nieuwe online content productie zet Jeroom de spotlight op een eigen creatie die demonstreert hoe de grondstoffen van afgedankte lampen een tweede leven kunnen krijgen via recyclage of hergebruik. Jeroom riep samen met Mortierbrigade en Fast Forward een exclusieve collectie ‘mottige lampen’ in het leven. Via een wedstrijd kunnen een aantal gelukkigen hun eigen mottige lamp bemachtigen. De online content toont hoe de collectie lampen gerealiseerd werd en is te zien op Facebook, Instagram en YouTube.

Credits
Client: Recupel
Client contacts: Annelies Evens, Medina Boufekane
Agency: mortierbrigade
Partner & CEO: Jens Mortier
Partner & Executive Creative Director: Joost Berends Partner & Brand Design Director: Philippe De Ceuster
Creatives: Michiel Baeten, Frédéric Delouvroy, Frédéric Zouag, Nicolas Gaspart Copy : Adriaan De Laender
Strategy: Vincent d’Halluin, Michiel Noens,
Producer: Anneleen Vande Voorde, Lore Debulpaep Digital producer : Jeroen De Bock, Elien Van Meensel
Cross Media Designer/DTP: Vito Latorrata
Production Company: Pandemie Director: Dimitri Sterkens Producer: Jelle Robbeets
DOP: Maarten Verminck Post-production: Tine Verbist Editor: Dimitri Sterkens Soundstudio: Pandemie
Music: Sonhouse
Production of the recycled lamps: Fast Forward
In cooperation with Jeroom Snelders and Philippe Geluck