Jim TV houdt zich fris met Axe

The Black Guide is een interactieve CityGuide van twintig minuten, sinds enkele weken te zien op Jim TV. Op Plug RTL loopt een Franstalige pendant. Telkens worden de trendy aspecten van een stad belicht: wijken, bars, restaurants en hippe winkels, in samenwerking met het gamma Axe Black. De reportages krijgen een eigen leven via onder meer de site van Axe en Youtube. "We creëren unieke content die we via Axe en Jim op verschillende platformen kunnen delen en die verder gaan dan de klassieke manier van adverteren," zegt Ankatrin Pessemier, brand manager Axe.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]