Jim TV houdt zich fris met Axe


The Black Guide is een interactieve CityGuide van twintig minuten, sinds enkele weken te zien op Jim TV. Op Plug RTL loopt een Franstalige pendant. Telkens worden de trendy aspecten van een stad belicht: wijken, bars, restaurants en hippe winkels, in samenwerking met het gamma Axe Black. De reportages krijgen een eigen leven via onder meer de site van Axe en Youtube. "We creëren unieke content die we via Axe en Jim op verschillende platformen kunnen delen en die verder gaan dan de klassieke manier van adverteren," zegt Ankatrin Pessemier, brand manager Axe.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


