The Black Guide is een interactieve CityGuide van twintig minuten, sinds enkele weken te zien op Jim TV. Op Plug RTL loopt een Franstalige pendant. Telkens worden de trendy aspecten van een stad belicht: wijken, bars, restaurants en hippe winkels, in samenwerking met het gamma Axe Black. De reportages krijgen een eigen leven via onder meer de site van Axe en Youtube. "We creëren unieke content die we via Axe en Jim op verschillende platformen kunnen delen en die verder gaan dan de klassieke manier van adverteren," zegt Ankatrin Pessemier, brand manager Axe.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]